sobota, 12 stycznia 2013

The Grand Budapest Hotel - Goerlitz

Jak pisałem wcześniej ( GOERLITZ - KOLEJNY PLAN FILMOWY ) w Goerlitz ekipa filmowa kręci film. Z racji , że owe sceny kręcone są we wnętrzach nie miałem wielkiego pola do popisu... Co prawda miałem jeden desperacki plan ale jakoś pojmanie przez władze niemieckie nie bardzo mi pasowało - wszak do pracy na 14:00 szedłem...

Budynek Karstadt'u od głównej jego strony niczym się nie różni :
Cała ekipa , osprzęt , auta , agregat okupują tyły budynku :
 Agregat swoją drogą niezłych rozmiarów...
...i mocy - o czym mogą świadczyć te kable nad tylnym wejściem do budynku :
a na drzwiach informacja :
A tu nadgorliwy ochroniarz idąc do mnie tyłem (żebym go nie sfotografował - komiczny zawodnik) pyta mnie skąd jestem i co tu robię...
W drodze powrotnej zaglądam na Dolny Rynek (Untermarkt) - tam okazuje się też kręci się ekipa :
 Oświetleniowcy też działają :
Tu agregat (serii silent) pracuje - napis nie kłamie - faktycznie cichutko :)
Zaglądam do przyczepy...
Aura powoduje , że ten sprzęt musi być bardzo pomocny ;)
Być może w tym hotelu nocują gwiazdy... 
Nawet jeśli tak to trzeba sporego samozaparcia żeby czekać na nich. No właśnie...gdyby to Sharon Stone była to może byłbym czujny i wykazał cierpliwość. Ale dla niejakiego Jude'a Law czy innego aktora płci męskiej to mi się raczej nie chce ;) Poza tym przyciemniane szyby busów ekipy nie pozwolą na wielkie szaleństwo fotograficzne... Ale warto rozglądać się czujnie za podobnymi busikami - bo jeździ ich po Goerlitz sporo , mają podobne kolory i rejestracje :)
 Rozstaję się z Untermarkt'em i Karstadt'em - ale wrócę :)

Zainteresowanym polecam również fejsa -  FILMSTADT GOERLITZ

Aktualizacja :

18.01 - NOCNE ŁOWY

24.01 - KOLEJNE PODEJŚCIE

07.02 - KOLEJNA PRÓBA

14.03 - NA DOLNYM RYNKU

15.03 - KOLEJNE POLOWANIE

20.03 - STREFA ZAKAZANA

23.03 - AUTOGRAFY ZŁOŻONE

25.03 - BEZ CENZURY

18.10 - TRAILER FILMU

Podsumowaniem tych wszystkich wyjść był wywiad dla Gazety Wojewódzkiej :

03.04 - FILMOWO FOTOGRAFICZNY WYWIAD


GRAND BUDAPEST WCHODZI DO KIN NA ZGORZELEC.INFO


26.02.2014r.

Filmiki "zza sceny" -  CZ.1.  i   CZ.2.

CREATING THE HOTEL

REWELACYJNA GALERIA TOMASZA JAMROZA - WIELBICIELA TEGO FILMU

SCENOGRAFIA I WNĘTRZA FILMU

GDZIE TAK NAPRAWDĘ JEST GRAND BUDAPEST HOTEL - REPORTAŻ TVN

BACKSTAGE REPORTAŻU TVN Z MOIM UDZIAŁEM

2019 :

Poszczególne lokalizacje w Goerlitz rewelacyjnie opracowane do obejrzenia  TUTAJ
I trailer filmu od którego Goerlitz zaczęło swą przygodę z wielkim kinem - W 80 DNI DOOKOŁA ŚWIATA
Lokalizacje innych filmów w Goerlitz - KLIK KLIK

GOERLITZ - NIEMIECKIE HOLLYWOOD



4 komentarze:

  1. Ale na tą panią chyba warto poczekać;)
    http://www.imdb.com/name/nm1519680/


    Marcopollo

    OdpowiedzUsuń
  2. No fakt...milutka :)
    Tylko sam wiesz jak teraz zimno...
    Może po weekendzie gdy temperatury się uspokoją to zajadę :)
    Dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Vielen Dank für deine wunderbare Dokumentation zum Filmdreh in Görlitz.
    Ich finde es immer wieder interessant, was die Filmcrew aus den vorhandenen Gegebenheiten zaubert. Wenn man die Orte nicht genau kennt, kann man sie im fertigen Film oft nicht wiedererkennen.
    Liebe Grüße

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.